onsdag 4 november 2009

Best dressed Couple!

Åh vilken rolig dag det blev! Är så glad att vi gick, även om dagen började med lite av ett fiasko.. V o T som köpte våra biljetter o övertalade oss att gå ringde i sista stund o sa att dom stannar hemma! Andra gången det händer så jag blev inte särskilt överraskad om jag ska va ärlig.. Som tur är så bestämde vi oss för att gå ändå o blev upphämtade av T och A istället. Vi hade sjukt kul och kom hem med varsin megabukett o en priskorg; jag o C vann "Best Dressed Couple" o T vann "Best dressed Lady" medan A kom hem med en T-shirt signerad av Tiger Woods.. (som han betalade multum för om du frågar mej!).

Bilder från gårdagen:


Jag och Tania med våra buketter!


Älskling o jag med priskorgen från den lokala pharmacyn.. lite smink o parfym, hattar o en strandväska låg i den - kommer säkert till användning i sommar :)


C,  jag o T utanför Prime där eventet hölls


Tania och Andrew


Gruppfoto! Fråga mej inte varför jag hänger på A - trodde kanske jag skulle hamna utanför fotot annars hehe

En kväll som helt klart blev över förväntan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar