söndag 1 november 2009

ZZzzz..

Hade nog lika gärna kunnat gått ut igår för jag fick ungefär lika lite sömn som jag skulle ha fått om jag hade följt med in till stan.. Fick C att LOVA att inte väcka mej när han kom hem  (jag har världens sämsta humör om jag blir väckt mitt i natten!). Det gick sådär.. han kom insmygandes halv fyra i morse genom terassdörren o jag vaknade självklart. Sen följde en redovisning av kvällen samt 15 frågor om vilka sängkläder han skulle använda till extrasängen han lovat bädda åt en polare som KANSKE skulle komma senare.. Tror du jag kunde somna efter det eller? Nope låg o vände o vred på mej i säkert 2 timmar innan jag lyckades somna om.

Nu är klockan 20 över 12 och jag har lyckats få i mej både frukost, kaffe och hunnit med en sväng till gymmet. Nu är jag dock dödstrött.. En liten tupplur innan lunch, biltvättande o gräsklippning skulle inte sitta helt fel. Så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar