söndag 15 november 2009

Blondinbella

Haha vilken knäpp dröm jag hade i natt... Drömde att Blondinbella länkade till först en av mina kompisar (dej M!) o sen fick jag ett mail att även jag blivit länkad för att göra det rättvist. Fick sisådär en 10 000 nya läsare var med andra ord. Haha tror jag läst för många bloggar på sistone..

Nä nu ska jag springa ner o torka håret o måla på lite mascara, sen blir det ett pass på gymmet innan hela dan försvunnit. Ikväll har jag bjudit in V o T till middag så måste iväg till supermarketen o handla lite grejer.. Har redan ångest för vad jag ska hitta på, V är nämligen världens duktigaste på att laga mat o slänger ihop 3 rätter på 5 minuter. Skojar inte.

Men förhoppningsvis bränner jag INTE köttet, överkokar rotfrukterna o misslyckas med såsen!

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar