fredag 27 november 2009

Crazy Rain

Regnet öööser ner utanför fönstren o jag sitter här inne i värmen o ska strax dricka en kopp te o försöka stilla min hunger. Lär ju gå sådär. C stack nämligen nyss iväg o skulle cykla downhill med S o hans brorsa.. Dom lär ju garanterat vara ensamma i backen för det fullkomligt pissar ner från himlen. Skulle ju kunna ta ett foto men jag e säker på att ni sett regn förut ;) Föreställ er det värsta monsunregn ni upplevt o lägg till lite blåst o åska på det så har ni Queenstown just nu! Iallafall ska jag försöka hålla mej att äta middag tills C kommer hem igen.. Kanske kan jag hitta lite choklad i skafferiet så jag överlever! (Vi har äpplen också men det är inte lika roligt.)

Förresten kryllar det av svenskar i stan just nu.. jag kan inte låta bli att tjuvlyssna vad dom säger när jag går i affärer eller sitter på nåt fik - i hopp om att höra nåt som inte var menat för den engelsktalande allmänheten :)

Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar