måndag 23 november 2009

Confused!

Är förrvirrad - jag kommer fasiken inte ihåg om jag bokat hyrbil till Australien.. Trodde jag gjort det men kan inte hitta nån bokning, varken i emailen eller lådan där biljetterna ligger gömda. Hmm ska kanske göra en sista check o kolla kreditkortet om jag hittar nåt där. Vore ju synd att betala 2 ggr!

C kan inte bestämma sej för vad han vill göra på sin födelsedag, om vi ska bjuda alla hans (våra) vänner över på drinkar och plockmat här hemma alternativt boka ett ställe i stan, eller bara de allra närmsta o gå ut o käka middag.. Sista alternativet var inte göra nåt överhuvudtaget! Älskling säger att han får ont i magen bara av att tänka på det o jag känner lite likadant fast mest över att jag inte kan berätta för honom vad som är planerat!! V har iaf sagt att hon kommer att hjälpa mej med maten om jag bestämmer mej för att ha det här hemma - det känns skönt att veta :)

Klockan är 10 i nio här o jag har lovat mej själv att gå o lägga mej halv tio! Får se om jag lyckas.. Kom just på att jag lovat att ringa mamma ikväll - lika bra att göra det nu om jag ska komma i säng före 11 ;)






Jag och C i bilen vi körde runt i hela helgen - bilen jag bokade blev som tur var väl godkänd av killarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar