lördag 14 november 2009

The one factor missing

Fick en kommentar av min fina M igår där hon skrev att hon önskat hon kunnat joina mej o haft tjejkväll - det hade verkligen varit perfekt! Chokladen var supergod (så god att jag smällde i mej hela asken på 150g!) o filmen var ovanligt bra men hade inte tackat nej till lite tjejsällskap..

När C sen kom hem vid ett-tiden visade det sej att det inte var en grabbkväll som jag trodde utan R hade också varit där. Hade jag vetat det hade jag hängt med, fast samtidigt så hade jag ingen direkt lust att gå ut o idag känns det himla skönt att inte ha druckit en droppe alkohol :)

Om en timme är vi några stycken som ska ses och cykla Skyline - det tar cirka 50 minuter att ta sej hela vägen upp till toppen så det blir en ordentlig träningssession!

Nu ska jag göra lite frukost - tar emot en aning då jag fortfarande är mätt från alla chokladbollar haha.

Over and Out!



Dom röda är absolut godast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar