söndag 29 november 2009

Guests

Hej hopp bloggen! Har gäster och vi tycks göra nåt HELA tiden så jag har inte haft tid att uppdatera.. O det lär inte bli så mycket bättre heller än på ett par dagar. Skönt hursomhelst att ha avslöjat 1 hemlighet - fick med mej C till flygplatsen utan några större misstänksamheter o han blev uppenbart förvånad då jag kom ut med Blair o Joe! Jag sa att jag skulle springa in o köpa chokladpraliner haha - ingen vidare lögn men det enda jag kunde komma på. O att jag skulle bli plötsligt chokladsugen är ju inte alls otänkbart :)

Joe o jag kommer jättebra överrens vilket är skönt - idag var vi ut på e shoppingtur på stan o kom hem med flera snygga grejer var! Har även hunnit med att downhilla inte bara en utan 2 ggr! Kanske inte så konstigt att mina ögonlock håller på att falla ihop vid det här laget..

Imorrn fyller min älskade mamma år - ska ringa o gratta på kvällen.

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar