tisdag 1 december 2009

No more lies!

Finally!! Nu slipper jag gå o hålla något hemligt längre! Gav just C hans födelsedagspresent o han blev superglad :) Har sååå mycket att göra idag, huset är en "absolute tip" som man säger här och mat och alkohol skall inhandlas. Känner mej lite nervös måste jag erkänna, inte varje dag man anordnar stort party hemma.

Förhoppningsvis släpper det så snart jag har allt fixat och kan hälla upp ett iskallt glas Lindauer Savi bubbles :) Känns jättebra att vi inte kommer ha BBQ som vi först tänkt, utan att all mat faktiskt kan förberedas så man kan umgås när alla är här istället för att stå bakom en osig grill!

Vi ska alldeles strax iväg o äta brunch med Blair o Jo - blir nog enda gången jag sitter ner idag så ska försöka njuta lite extra :) Jo tar alltid en hel evighet på sej att göra sej iordning - o jag som alltid får höra av C att jag tar lång tid på mej har nu ett frikort som lär vara ett bra tag haha.

Ska verkligen fota ikväll, har varit sämst på det dom senaste dagarna - så imorrn borde det ligga lite bilder här om ni har tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar