onsdag 2 december 2009

Lugnet efter stormen

Knåpade ihop mitt eget lilla ordspråk där men det passade bättre är orginalet. Var SÅ skönt att komma hem efter att ha lämnat av Jo o Blair på flygplatsen, sjunka ner i soffan bara vi två (efter att ha städat upp röran från gårkvällen) o njuta av tystnaden! Har varit några hektiska dagar, och som en kär vän skrev till mej - ibland är det kul att vara supersocial men åh vad man uppskattar att få en stund för sej själva efter flera dagar med folk omkring sej.

Festen här hemma blev superlyckad - var en aning stressigt precis innan sju då dom första gästerna anlände o jag o Jo inte ens hade duschat o Cam o Blair fortfarande inte kommit hem från mataffären! Hursomhelst löste allt sej i slutändan o vi hann alla med att både duscha o göra oss i ordning innan merparten av gästerna dök upp :) Tog dock inte ENDA bild - hade fullt upp med att mingla o umgås! Här kommer några bilder från häromkvällen när jag o Jo varit till gymmet o fick syn på världens häftigaste solnedgång som vi skyndade oss hem för att föreviga;



Jag o Jo


Jag o älskling för ovanlighetens skull fångade på samma bild


Jo och Blair

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar