lördag 26 december 2009

I'm gettin old

Shit jag kan för fasiken inte dricka längre! Är som jag numera har en gräns - dricker tre glas skumpa, blir lite sådär lagom "lullig", käkar middag, sippar på en drink ett tag men sen tar det stopp! Är det ett tecken på att man håller på att bli gammal eller? Just nu önskar jag mest att jag hade en ask Aladdin här brevid mej.. Eller M´s goda nougatbitar - dom såg sjukt goda ut!

Vi kom just hem från J´s och S´s där vi haft ännu en BBQ - resterna från julmiddagen igår.. Himla gott. Lutar åt att vi åker imorrn på eftermiddagen, hade gärna stannat en natt till men det blir det nog inte så. Resan hem är så pass lång att vi ändå måste stanna halvvägs på vägen till Queenstown så antagligen bäst att åka imorrn.

Längtar faktiskt inte hem ett enda dugg till lilla QT - är redo att flytta hem till Sverige och storstan känner jag. Trivs så mycket bättre där det är mycket folk och lite stadspuls! New Plymouth har både och - massa affärer plus att stan ligger precis vid kustlinjen och havet..

Bilder från igår när jag och C tog en promenad längs havet









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar