torsdag 17 december 2009

Hay-fever attack!

Idag fick jag världens allergi-attack som satte fart efter en cykeltur i skogen.. Stod i duschen o nyste i säkert 15 minuter - har ni en aning om hur trött man blir efter en så lång nys-attack?? Nä tänkte väl det ;) Sen började mina ögon klia som satan o när jag klev ur duschen var dom helt rödsprängda, så pass att jag fick vänta en halvtimme innan jag kunde åka in till stan. Såg ut som jag gråtit i flera timmar så övervägde tom att behålla solglasögonen på när jag gick in i en butik. (Dom åkte av i sista stund)
Appropå sunnisar så hittade jag världens snyggaste solglasögon idag tillsammans med T. Följde med in som smakråd åt henne men som vanligt när man egentligen inte ska ha nåt så hittar man det perfekta paret!

Dom hade en kampanj där det andra paret är 40% billigare så jag o T ska tillbaka imorrn o se om vi kan göra några bra fynd :)

Killarna håller på o trixar med internet-anslutningen på övervåningen så lika bra att jag postar det här inlägget innan jag är offline!

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar