onsdag 9 december 2009

Sleepless

Efter att vi varit hos V o T o käkat världens godaste (som vanligt med andra ord!) middag så hyrde vi en film på vägen hem.. Visade sej vara en som vi redan sett fast somnade i mitten av så ingen av oss mindes exakt vad som hände. Jag höll mej vaken tills det var cirka 20 minuter kvar, då somnade jag igen! Så vet alltså fortfarande inte hur den slutade.. Skall tilläggas att det är en okej film, inte alls superlångtråkig eller så. August heter filmen och snyggingen Josh Hartnett spelar huvudrollen vilket inte är helt fel!



Men tillbaka där jag började.. från att somna på soffan blev jag plötsligt klarvaken när jag väl gått o lagt mej i sängen. Började tänka på julen och hur det det kommer bli första gången på 26 år som jag firar utan någon i den närmsta familjen.. Usch jag kan redan nu föreställa mej hur tomt det kommer kännas! Det är så mycket jag går och ororar mej över just nu, vet varken ut eller in när det kommer till nånting känns det som - samtidigt som tiden bara tickar på vilket stressar mej nåt oerhört. Grät en skvätt o ringde o pratade in på min (stackars!) mammas mobilsvar mitt i den värsta upprördheten.. Nu känner jag mej lite bättre så borde förhoppningsvis kunna gå tillbaka till sängen och faktiskt sova.

Night Night

2 kommentarer:

  1. Men usch vännen, det låter som om du har haft en jättejobbig natt. Du vet att jag alltid finns här om du vill prata, alltid! :) hoppas att det känns lite bättre idag när du vaknar upp. Jag lovar att allt kommer lösa sig, inom en snar framtid. Svårt att se när man är förvirrad, ledsen och deppig. Jag vet hur det är. Sitter just nu på bussen igen och tänker på dig och hur kul det var att prata igår. Måste höras oftare! Nu har jag bara 6 st jobbpass kvar på arlanda och det känns som en ren befrielse. Även om jag bara har jobbat 5h idag så åkte jag till jobbet med en lätt ångest som nu i slutet av dagen har övergått till magont. Inte ett dugg bra, vill ju inte ha magsår i 20-års åldern. Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med den här kommentaren mer än att jag finns här för dig gumman. Puss och hoppas att du får en underbar dag.

    SvaraRadera
  2. Tack söta... det betyder massor ska du veta! Idag känns som en bättre dag o jag kan se på allt med nya ögon (IGEN) :) Hoppas du oxå känner dej bättre - fy för arlanda.. jag räknar jobbpassen nedåt med dej! Massor med kramar!

    SvaraRadera