onsdag 9 december 2009

From sunshine to rain

Det är så oerhört mycket trevligare när det omvända händer men nu sitter jag här i soffan med raggsockor medans regnet öser ner utanför. Och detta ska föreställa sommar! Gick precis o hämtade lite marabouchoklad från kylskåpet (från ikea såklart) - nu känns regnet liiite mindre disturbing. Men usch vad det känns deppigt att vara hemma igen! När vi landade igår och Cameron halvt på skoj sa: "-Hem sweet hem" kunde jag knappast instäma.. Hade gärna stannat längre i Australien! Och sen får jag inte direkt en hemkänsla när jag kommer tillbaka till NZ.. Eller får jag det kanske? Beror väl på hur länge man är borta antar jag.
Har bara massa tråkigt att ta tag i idag - lägenheterna ska städas, väskorna packas upp o massa räkningar som måste betalas.
Känner mest för att ligga här på soffan o käka choklad hela dan i mina sunkiga myskläder!

Bye bye holiday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar