onsdag 2 december 2009

Resfeber

Imorrn åker vi!! Klockan är snart halv elva och jag har varken packat klart, bestämt vad jag ska resa i eller vikt berget av tvätt i hallen... Förstår inte hur denna dag bara försvann sådär! Känns som vi städat o tvättat hela dan men liksom inte kommit nån vart. Hade ju velat hinna ner till gymmet sådär sista dan innan man ska dra på sej en bikini men istället har jag käkat choklad till lunch o chips till kvällsmat.. i grava drag. Fick ner lite "riktig" mat däremellan också. Oh well.
Längtar efter att gå långa strandpromenader tidigt på morgonen längs Mooloolabas vackra stränder - precis som förr i tiden! Att jag denna gång får sällskap av kärleken gör såklart det hela ännu härligare!

1 kommentar:

  1. Emma, nu får ni ha en helt underbar weekend tillsammans. Promenader längs med the Sunshine Coast´s stränder låter som en drömm, njut vännen!! Här hemma drömmer jag mig bort i gamla minnen och bilder tills det blir min tur att åka tillbaka för att hälsa på.

    Fly safe, talk soon....Puss <3

    SvaraRadera