söndag 20 december 2009

Söndagsmys!

Var ute igår och somnade inte förrän halv fem imorse! Vi (jag, C o K) började kvällen på världens (Queenstowns åtminstone) bästa restaurang Botswana, fortsatte vidare till deras bar där vi drack smarriga lychee-mojiitos innan vi drog till Barmuda. Där stannade vi mestadelen av kvällen förutom en kort brejk där vi gick till 2 uteställen med 18-åriga backpackers.. C drog av en fuldans mitt på dansgolvet till allas förvåning, jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen! Vi drack varsin SNABB drink innan vi begav oss tillbaka till civiliserade och "vuxna" Barmuda :) En sjukt kul kväll...

Idag är det mys som gäller! Har varit till affärn och handlat hem nya Madison, min favoritglass Big Bikkies och chokladtäckta nötter så nu ligger jag här och mumsar! Börjar få en aning ont i magen om jag ska va ärlig så det är nog dags att lägga undan påsen med choklad snart.. Bara en till...och en till...



Grundade med en stor skål glass..


.. som snart tog slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar