onsdag 23 december 2009

Mer än halvvägs..

Äntligen är vi framme i Blemheim där vi ska sova i natt innan färjan går 20 över sex imorgon bitti. Har just checkat in på ett fräscht litet motel, 2 minuter från stan. Bilresan upp var faktiskt inte så hemsk som jag trodde den skulle bli.. Jag lyckades få sitta i framsätet eller köra mesta delen så kom rätt lindrigt undan! Även otroligt fin natur, med flera mil längs ett korallblått hav, som sedan byttes ut mot kullar o berg och tillslut vackra vingårdar. Har aldrig åkt ända upp hit förut, det är verkligen jättefint. Jag önskar bara att det vore under mindre tråkiga omständigheter..

Vet inte alls hur det kommer att bli imorgon när vi kommer fram till C:s morföräldrar, känner mej nervös, ledsen och obekväm på samma gång. Ta en dag i taget sa mamma, jag tror jag lyssnar på hennes råd..

Nu ska jag snöra på mej träningsdojorna o springa/powerwalka en sväng innan det är dags för middag.

Bilder från i dag:



Michael, Cameron och Christopher på jakt efter sälar...


Vi såg en hel massa av dem!


Såå söt eller hur!


Michael ute på en klippa


Önskar jag hade haft bikinin på mej - 24 grader varmt och strålande sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar