lördag 12 december 2009

On the farm

Bloggar från farmen.. hängde med ner idag för att jag kände att jag var tvungen mer eller mindre haha. Nejdå  faktiskt fått lite julhandling gjort inne i stan så är rätt nöjd. Fast klockan är bara fem o jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av kvällen! Inte bra att vara här ute för länge - finns inget annat att göra än att gå o småäta i skåpen.. Har redan ätit en muffins, morotskaka o en slice xmas-cake idag så nu får det fasiken vara nog. Även om lite choklad ikväll inte skulle vara helt fel hehe. Åå nej - kom just på att jag glömde iPoden med all ny musik hemma.. Hade varit perfekt att ha under min promenad senare!

När vi var inne i stan idag tog jag o C:s mamma med oss en hel bunt hem med broschyrer med köksinredningar, badrum och annat skoj inför renoveringen av det gamla farmhuset. Jag ser verkligen fram emot att sätta igång! Tänk om vi även kan sälja en av lägenheterna uppe i QT o börja bygga huset framför - då kommer jag ju ha fullt upp igen. Härliga tanke!!

Bilder från förra sommaren











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar