söndag 6 december 2009

05:50

Klockan är tio i sex och jag har varit uppe sen fem.. Totalt omöjligt att sova när det är så ljust ute! Att Nya Zeeland ligger tre timmar före Australien gör ju såklart det hela ännu svårare.. Vi har varit helt slut vid nio varje kväll och vaknar sen vid 4-5 nästa morgon! Men jag klagar inte - det är himla skönt att vara uppe så pass tidigt faktiskt :)

Idag är det sista dan här på kusten, imorgon åker vi mot Brisbane och vår sista natt innan vi flyger hem på tisdag. Ska träffa Tara, en gammal klasskompis, o ta en fika idag - det ska bli roligt! Annars har vi inte så många planer annat än beach-häng och kanske en tur till GlassHouse Mountains vattenfall!

Nu ska jag dra på mej shortsen och träningsdojorna o gå ut o gå en sväng innan frukost - har jag tur får jag med mej älskling också.

Lite bilder från när vi var i Noosa



Min fina C svalkar sej i skuggan för en stund


Sen var det dags att gå ner till havet


Badpojke utan badkläder :)


Jag ville också doppa tårna


Så här glad var jag!


Jag instruerar C hur han ska hålla kameran haha


Sunshine Beach Noosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar