torsdag 10 december 2009

Music makes a difference!

Vilken skillnad att gå med ny musik i lurarna! Jag har säkert gått med samma gamla musik i över 4 månader så det var verkligen på tiden att den byttes ut mot ny o fräsch musik... Har spenderat resten av dagen med att fixa med en hemsida för lägenheten intill så vi kan hyra ut den över sommaren. Av nån jäkla anledning får jag upp felmeddelanden gång på gång när jag försöker ladda upp bilder - sjukt irriterande! Har nu skickat 2 email till supporten så hoppas på svar så snart som möjligt.

Förhoppningsvis ska vi börja renovera ett av husen nere på farmen om ett par veckor. Precis allt måste ut, golv, mattor, kök o badrum och sprillans nytt in. Vi ska göra det så enkelt som möjligt så jag kommer ha en tuff budget men det kan bli en rolig utmaning! Man kan göra så otroligt mycket med lite färg och basic inredning. Jag räknar med att det skulle ta max 2-3 månader och vara klart gott om tid före vintern..

Så här ser jag förresten ut idag! Älskar mina nya jeansshorts från Glasstons men än är det inte tillräckligt varmt för bara ben så körde tights under. Jag är en strong beliver att tights absolut inte bör bäras som byxor (enda undantaget är på gymmet tjejer!), en lång top, kjol eller shorts är annars ett måste över! Något som Klingan inte håller med om.. Vad tycker ni, kan tights verkligen klassas som byxor?







1 kommentar:

  1. Nej, tights är inte byxor!! Det känns så fjortis. Förresten Em, jag har börjat skriva igen: http://myselfandmydream.blogspot.com

    Får se hur länge jag har inspirationen att skriva, får försöka motivera mig själv på något sätt. Hehe :-)

    Pussss

    SvaraRadera