torsdag 10 december 2009

My love

kommer hem tidigare än beräknat! Trodde jag skulle vara tvungen att sova själv i natt men C ringde precis o sa att han är på väg hem :) Väldigt tråkigt o ensamt här utan honom så jag är glad att han kommer hem.. Ibland gillar jag att ha egentid men andra gånger står jag inte ut att vara ensam utan behöver ha vänner och familj omkring mej för att må bra.. Just nu har jag en sån period. Orkar inte ta tag i det o ringa vänner för att ses men när jag väl gör det så mår jag så mycket bättre! Knäppt det där..

Var iväg på BodyBalance ikväll, första gången på jag vet inte hur länge. Såå skönt! Med risk för att låta flummig så får mixen av yoga, tai-chin och meditationen mej att verkligen känna mej i kontakt med min kropp. Ibland kör man bara på utan att stanna upp och känna efter vad det är man behöver, man vet att något fattas men inte vad! Då kan det vara perfekt med ett avslappnande body and mind pass :)

Om ni aldrig testat BodyBalance, så ge det en chans!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar