tisdag 29 december 2009

Resan hem

Var hemskt lång.. kändes längre än vad resan upp gjorde. Eller ja åtminstone lika lång! Rullade in på garageuppfarten här klockan 10 igårkväll, varpå jag tog ett bad o stupade sedan rakt i säng! Vaknade gjorde jag såklart med världens halsont och huvudvärk. Är egentligen inte ett dugg förvånad, har säkert blivit utsatt för en miljard baciller under helgen som gått samt jag varken sovit eller ätit som vanligt. Fast lika trist är det att vara sjuk - avskyr det! Ska alldeles strax ta bilen och åka o köpa massa färsk frukt, vitaminer och halsont-spray/halstabletter så får vi se om jag lyckas kurera mej själv i någolunda tid. Hoppas!

Bilder från den överfulla färjan igår morse





2 kommentarer:

  1. Åh nej, inte bli sjuk nu vännen. Hoppas att du lyckas kurera dig med frukt/vitaminer och diverse andra huskurer. Vad ska ni göra på nyår? Blir det lugnt eller party?
    Måste bara säga att du är himla fin i håret, passar jättebra i lugg och längre hår.

    Nu ska jag sätta mig på motionscykeln och bränna bort ännu mer julmat, hehe.

    Pussss

    SvaraRadera
  2. Nej jag hoppas att jag klarar mej undan med bara ett par dagars sjukdom - ville ju komma hem o börja träna som vanligt igen o så blir man sjuk. Typiskt att det alltid ska vara så!

    Inget planerat för nyår än, beror hur jag känner mej men antagligen ngt casual som att åka ut med V o T:s båt, kolla på fyverkerier o kanske ta nån drink i stan. Vad har ni för planer? Du har ju partyblåsan fixad iaf!

    PS. Tack gumman, jag trivs superbra med lugg o långt hår även om det kräver lite extra tid på morgonen :)

    Miss u!

    SvaraRadera