söndag 13 december 2009

Boys will be Boys

C och hans 17-åriga kusin sitter ute i vardagsrummet och spelar X-box och är totalt okontaktbara.. Har en känsla av att det är precis så hela Juldagen kommer utspela sej. Kul.. C:s svenska kompis kommer att bo hos oss under 3 veckor frånochmed onsdag, så killarna kommer att vara i majoritet än en gång. Oj vad bitter jag låter! Det är jag nog också lite.. skulle helst vara hemma och fira med min familj och gå ut o ha skoj med mina tjejkompisar. Men men nästa år hoppas jag på att det blir så!

TAFES julfest 2007 glömmer jag inte..


Stämningen var på topp, minst sagt!


Jag hemma hos Madde o Johan innan festen drog igång


Lärare och elev-posing!
Mike längst till vänster var min (och alla andras) absoluta favorit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar