onsdag 30 december 2009

Sherlock Holmes

Kom just hem från bion där vi såg Sherlock Holmes - en lite för lång film som annars hade varit okej. Att vi fick sätena allra längst fram gjorde ju inte det hela bättre! Oh well slapp undan städningen som jag egentligen skulle ha gjort ikväll. Får bli imorrn istället.

Positivt är att jag känner mej en aning piggare idag så förhoppningsvis blir det en drink vid tolvslaget imorrn :) Var in och frågade om dom hade några bord på Botswana för imorrn kväll men den sena sittningen var fullbokad o vi tyckte att det skulle bli lite väl tidigt att äta redan klockan sex.. Så antagligen lagar vi nåt här hemma istället och åker in till framåt 11-12-taget. Ingen aning vad jag ska ha på mej men det får bli morgondagens problem!

Försöker ladda upp bilder men tekniken vill inte samarbeta med mej idag verkar det som.. Ska prova EN gång till innan jag kastar iväg både laptopen o kameran!

En halvtimme senare..


Christopher och Cameron ovanför Kawara River - läskigt brant stup kan jag lova!


Stannade vid Gold Fields för lunch men hittade inget som såg ätbart ut..


Något guld fick vi inte med oss hem heller

Laddar upp bilder på dagens höjdpunkt imorrn - nu ska jag sova!

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar