tisdag 15 december 2009

Beslutsångest

Shit vad svårt det kan vara ibland att veta vad man ska göra. Allt känns som ett stort frågetecken just nu! Vi har ingen aning om vad som kommer hända med lägenheterna.. säljer dom så betyder det att vi kan bygga igen, men har vi otur händer ingenting! Och huset nere på farmen.. jag skulle vilja börja renovera redan idag men det är så svårt att planera när man inte har en aning om vad som kommer hända med allt annat.

Och för att röra ihop det ännu lite mera så frågade jag om jobbet nere på gymmet idag. Hon som jobbade blev jätteförvånad när jag sa att jag är utbildad PT o sa vidare att jag helt klart borde lämna in en ansökan så fixar hon en intervju åt mej. Men nu känner jag att det nog var en dum idé, jag vill ju kunna satsa allt på planering/renovering av husen innan jag åker hem i sommar. Om vi säljer vill säga.
Herregud varför lyckas jag alltid snurra in mej i alltför många grejer? Önskar att jag inte var så rastlös utan kunde vara nöjd lättare.. Är det  80-talisternas generation kanske? Att alltid vilja vidare, och sukta efter vad man tror finns runt hörnet istället för att leva i nuet o vara tacksam för det man har. Fast samtidigt vill man ju ha ett driv - livet vore ju rätt tråkigt annars eller?


Min värsta egenskap är nog min rastlöshet o att jag blir uttråkad så snabbt...
Ett under att jag klarade av att sitta still här tills kameran gick av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar