torsdag 24 december 2009

En annorlunda Julafton..

Då vi ligger 12 timmar före er där hemma i Sverige har ju "vår" julafton redan gått förbi här.. Ligger på hotellrummet i New Plymouth där vi ska bo i 3 nätter. Sjukt fin lägenhet fick vi tag på som vi delar alla 3. Det är nog det mest positiva jag har att komma med.. Längtar hem så det gör ont! Får hoppas på att morgondagen blir okej. Har bestämt mej för att inte se på det som julfirande överhuvudtaget utan bara en vanlig BBQ med släkten. Då blir jag nog minst besviken.

Nu måste jag försöka sova, känner mej som en levande zombie efter 2 dagar i bil och 2 nätter av max 4 timmars sömn vardera. Så så så trött. Försökte sminka över tröttheten idag på eftermiddagen när vi kom hit men hur många lager jag än la på hjälpte det inte ett dugg.. behöver SÖMN!

Sov Gott..

PS. Mitt julaftonsmat bestod av en kycklingsallad och salta cashewnötter.. Vad åt ni?

Bilder från imorse när vi åkte färjan  från Piccton till huvudstaden Wellington







NZ Fiordland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar