söndag 24 april 2011

Premiär!

Idag gjorde jag min come-back på gymmet, nästan ett år sen sist jag satte min fot där. Fast legat på soffan har jag ju inte gjort, har hållt igång med min hemmaträning, promenader och cyklingen. Men visst kändes de flesta vikter tyngre än jag mindes.. Det blev ett helkroppspass utan nån särskild strategi - ville mest känna lite på alla maskiner och vikter jag inte sett på så länge. Det blev ett kärt återseende och jag traskade ut skönt trött och med ett leende på läpparna. Firade med en proteinshake från gymmets café som jag avnjöt i bilen hem!


Var ju tvungen att få med mej ett bildbevis..
Ser djupt koncentrerad ut eller hur?

Perfekt avslutning på årets första gympass:
En fluffig Vanilla Protein Shake

2 kommentarer:

  1. Längtar tills jag ska få förändra min kropp ännu en gång =)

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt! Du ser så fin ut i kroppen, så det gör nog inget att du inte har varit där på ett tag.

    SvaraRadera