måndag 18 april 2011

Social Day

Åh vilken härlig dag vi haft! Jag fyller på med massa positiv energi från fina vänner när jag är här uppe i QT, sen klarar jag mej ett tag igen ute på farmen.

Började dagen med att åka till V:s kontor och gratta henne på hennes födelsedag, jag lyckades pricka in presenter nästan läskigt bra. Jag älskar att välja ut små tänkvärda saker till vänner och familj, och det får gärna ta tid. Eller ja det brukade få ta tid, men med en liten bebis får man passa på när dom sover alternativt är glada och nöjda.

Efter att ha hängt på V:s kontor nån timme tillsammans med T som också dök upp med presenter, åkte vi hem för att ge L hans lunch, sen bar det av ner på stan för att möta upp E o lilla M för lunch och ett glas vin(!) på Ballarat Trading. Nu ikväll så kom V över för ännu ett glas vin efter att jag nattat L. Jösses jag som aldrig dricker vin och nu blev det två glas på en måndag dessutom haha. Hursomhelst, underbart med lite tjejsnack - precis vad jag behövde! Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och ska kolla på Desperate Housewives.



En långpromenad i den bitiga höstkylan har vi också hunnit med idag

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter. En stund med goda vänner kan göra så mycket.

    SvaraRadera