söndag 12 juni 2011

Finaste vännerna

Igår var det äntligen dags för vår årliga reunion med tjejgänget - sååå himla kul att ses igen! (Det är det alltid!) Vi började kvällen med picnic och bubbel i Rålis, fortsatte med shottar hos Pat och sen bar det av till F12 där vi dansade i några timmar. Jag och M var inte helt oväntat dom första att trötta och med ömma fötter ge oss av mot Donken vid ett-tiden, bra kämpat ändå av två mammor som mest bytt blöjor och hinkat kaffe dom senaste 9 månaderna och inte festat på 18 ;) 


Nina, Madde, jag och Patricia i Rålis

Idag på eftermiddagen landade C:s föräldrar som flygit non-stop från NZ och därför förståeligt nog är väldigt trötta, och nu ligger och snarkar i vardagsrummet hos oss. En vecka ska dom vara här, och jag har blivit utnämnd till lite av en turistguide... hmm inte min starkaste sida men jag ska göra mitt bästa! Fortsätter vädret så här så blir det nog inte så svårt. Nu ska jag göra som resten här i lägenheten och gå och lägga mej.

God Natt!

1 kommentar:

  1. Vad härligt med en kväll ute med vännerna. Hoppas att ni får en bra vecka i Sverige med föräldrarna. Kram

    SvaraRadera