onsdag 1 juni 2011

Jetlaggad familj

Allt är lite uppochner här just nu. Både jag och C däckade före åtta igårkväll och L redan vid fem, vilket resulterade i både ett och två nattmål för L. Och inte har vi lyckats hitta nån barnmat som han direkt gillar heller... Som tur är dricker han iallafall ersättningen jag köpte hem igår! Att resa med bebis visade vara en större apparat än vad jag först trodde och just nu saknar jag vår lägenhet i QT.. med våra grejer, större bil, garage, vår mat och ja ni fattar.

Men jag ska försöka göra det så trivsamt det går under den korta perioden vi är här. Nästa vecka har vi säkert "landat" lite mer. Tills dess ska jag även ge mej på en storstädning här i lägenheten, det behövs. Idag åker vi till Enköping där vi ska hinna med vad som känns som en miljon grejer. Bäst att hoppa i duschen!



L roar sej med C:s iPad kl 4 imorse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar