torsdag 16 juni 2011

Top Gear

Nu har jag haft högsta växeln i alltför länge känns det som, allt verkligen går i ett just nu men idag kunde jag äntligen sjunka ner på soffan hos mormor och göra ingenting en stund. Typ 30 minuter för att vara exakt, innan L vaknade hastigt av en ringande mobil och min lugna stund var över.

Men nu, ett antal timmar senare sitter jag här i soffan igen med en kopp te. Vilken lyx! Sover i Enköping ikväll vilket är såå skönt. Jag behövde verkligen hänga med mamma, mormor, pappa och brorsan , ta det lugnt och vara mej själv på ett sätt som man bara kan med sin familj.

Imorgon så kommer C och hans föräldrar hit och vi flyttar ut i en stuga på Bresses camping för två nätter. Trodde väl inte att jag skulle säga detta men jag har fått nog av "city-livet". Inte så pass att jag längtar till farmen men tillräckligt för att njuta av Enköpings litenhet och närhet till allt!
Nu ska jag krypa ner brevid min lilla älskling och förhoppningsvis sova i många timmar. God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar