torsdag 30 juni 2011

4 av 5!

Det är så många väskor vi fått idag. Fortfarande saknas Lewis väska med alla hans kläder, doppresenter och min laptop i.. Vi tvivlar på om vi ens kommer att få se röken av den överhuvudtaget då den varit spårlöst försvunnen hela tiden. Alla de andra väskorna blev nämligen "located" redan igår morse även om dom inte kom fram förrän idag. Det är inte mycket vi kan göra just nu men när vi kommit hem till NZ ska jag ringa varenda flygplats vi varit på, väskan måste ju finnas nånstans!

En annan sak som är värre än borttappat bagage är att Lewis blivit sjuk stackarn, vi hoppas innerligt att det bara är en vanlig förkylning och inget allvarligare. Det är liksom det sista vi behöver just nu! Vilken resa det varit, på alla sätt. Trots missöde efter missöde har vi ändå hållt humöret uppe, mestadelen av tiden iaf. Imorse var det kritiskt läge ett tag när vi hade gått runt manhattan i jakt på ett frukostsställe, det var svettigt, varmt, jag saknade både shorts och bekväma skor som låg min då försvunna resväska och vi var trötta och hungriga (allra helst jag som inte klarar mej utan mat, C är minsann van sedan barnsben att gå utan lärde jag mej när jag hade gnällt lite väl många gånger haha.

Men nu känns allt ganska okej igen, om bara L blir frisk snart vill säga. Han är världens finaste underbaraste lilla unge som förtjänar all kärlek och välmående han kan få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar