onsdag 8 juni 2011

Sommar Värme!

Nu måste man väl ändå säga att sommaren är här, vilken värme! Jag och L spenderade gårdagen i Haga parken tillsammans med finaste M och hennes lille B. Vilka sötnosar dom var tillsammans våra smågrabbar!


Idag har jag, C och L varit ute i Vaxholm där jag tog årets första dopp! Det var så kallt att jag kippade efter andan i flera minuter innan jag kunde börja andas hyfsat normalt och simma utan att se ut som om jag var på väg att drunkna... Uppfriskande var det ju iallfall!

Appropå sommar så är nog detta sista gången vi hyr lägenhet inne i storstan. Nästa sommar om vi kommer tillbaka då (vilket jag hoppas!) hyr jag mycket hellre en stuga nära vatten och med grönområden för L att springa omkring på. Och belägen norr om Stockholm så att det är närmre hem till Enköping. Saknar att kunna gå ut barfota och sitta i en trädgård när det är så här fint!

1 kommentar:

  1. Så härlig bild på de två! Och badat :) Det var modigt gjort av dig, jag väntar nog ytterligare några veckor, minst :) Kram

    SvaraRadera