lördag 25 juni 2011

Otur i sista minuten

I förrgår lyckades jag tappa min mobil på min laptop så att skärmen helt la av på datorn. Ser ingenting förutom längs ner i ett litet hörn där grafiken fortfarande fungerar... Åh jag är så himla arg, besviken och irriterad att detta händer just nu när vi endast har några få dagar kvar i Sverige. Och midsommarhelg dessutom när alla butiker är stängda! Visar det sej att det inte går att laga så har jag ju knappast möjlighet att skaffa en laptop med svenskt tangentbord borta på Nya Zeeland. Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta... Sjukt irriterande är det iallafall. Så nu har ni förklaringen till varför jag i fortsättningen, om jag ens har möjlighet, kommer att blogga utan å,ä och ö!

Idag och imorgon kommer bli jobbiga dagar med farväl av familjen här i Sverige... usch, jag avskyr att säga hejdå. "Ses snart igen" brukar kännas liiite lättare att säga..

1 kommentar:

  1. gud vad jobbigt, hoppas du hade en bra midsommar iaf. Men kan man inte fixa med svenskt tangentbord om du köper via internet?, jag vet att med mac kan du välja om du vill ha engelskt eller svenskt tangentbord även om du vill ha den skickat till ett land utanför Sverige men nu vet jag inte om det fungerar till NZ, men jag hoppas verkligen att allt kommer att bli bra tillslut och att den går att fixa.

    SvaraRadera