tisdag 21 september 2010

1 week + 1 day

Idag har det gått lite drygt en vecka sen lille L föddes och jag minns knappt hur livet var innan haha. Nä då, men lite sanning ligger det i det.. Varje dag lär man sej nåt nytt och blir lite säkrare i föräldrarrollen. Saker som kunde frambringa panik dom första gångerna det hände tar vi nu med ro. Allra helst L - han är världens snällaste bebis :)

Idag har vi varit på Danderyd för hörseltest och återbesök hos sjukgymnasten för att kolla hans skena - allt såg toppen ut och jag fick även chans att ställa lite frågor jag gått o undrat på. Kändes så skönt när vi åkte därifrån, all personal på Danderyd har verkligen varit underbara.

Nu ska jag gå o lägga mej o vila brevid min fina familj i sovrummet (gäller att passa på när man kan sluta ögonen en stund!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar