fredag 3 september 2010

Tacksam för mycket

Vad glad jag blir över era gulliga kommentarer som trillar in :) Kom just hem från en heldag i Enköping där vi hängt med min fina familj - det är en sån härlig känsla att för ett tag få ha alla mina älskade i samma land!

Imorrn ska jag och C iväg på en roadtrip ner till Motala och hälsa på vänner. Funderar på att slänga in BB-väskan i bakluckan, bara utifall att. Känns lite som att åker jag utan den då händer det säkert nåt, men får den följa med är det lugnt :) C:s kompis hälsade att i Linköping har dom ett bra sjukhus så jag behövde inte vara orolig haha..

Nä nu är det sovdags om jag ska orka med morgondagen. Sov gott fina läsare!

2 kommentarer:

  1. Hej finaste. Även fast jag pratar, sms:ar lr msn:ar med dig nästintill varje dag så är det kul att du har börjat skriva på bloggen igen. Håller med om att bb-väskan får hänga på vart man än åker nu, lr iaf om man är mer än 1h hemifrån. Det är som du säger att det händer säkert något om man inte har den med sig (kanske en bra taktik iofs). Kan inte fatta att det bara är 11 dgr kvar för mig och 13 dgr för dig, helt galet!!! Men spännande är det allt.

    Hoppas att ni får det mys nere i Motala, här blir det kräftskiva med familjen min.

    Vi hörs under helgen, stor kram till dig och hälsa C.

    SvaraRadera
  2. Carolina (carro87ander@gmail.com)3 september 2010 kl. 08:39

    Vilket sammanträffande, Motala är min hemstad, born and raised! Mysig stad! Och ja, din kompis har rätt i att sjukhuset i Linköping är jättebra, så du har inget att oroa dig över! Hoppas du får en toppendag!

    Kram, Carolina

    SvaraRadera