söndag 5 september 2010

Zzzombie

Dom två senaste nätterna har jag sovit sämre än nånsin. Sover i 2 timmars intervaller, sover 2 timmar, vaken i 2 timmar osv... Känner sej helt koko när man vaknar. För att inte tala om hur ansiktet ser ut, not so pretty om man säger så. Bara att vänja sej antar jag..

Ska ut o gå en sväng och se om lite frisk luft får mej att vakna till. Senare ska jag ta en fika med M inne i stan, vi träffades på NZ och nu har hon oxå flyttat hem till Sverige - ska bli kul att ses igen!


Jag i bilen hem från Motala - 
med betydligt fler timmars sömn under ögonen än idag..

1 kommentar:

  1. Hehe, dom säger ju att det är kroppens eget sätt att förbereda sig på sovmönstret man får när barnet har kommit.. :) Jag passar på att sova så mycket jag kan nu så kan jag inte klaga sen.. :P

    SvaraRadera