fredag 20 maj 2011

Bloggar...

Det har blivit för mycket bloggläsning för mej på sistone... Sitter och slösar bort en massa tid på att läsa om andras liv istället för att leva mitt eget (på kvällarna när L somnat ska jag tillägga, på dagarna sitter jag inte ner i många minuter!). Det suger energi ur mej och tillsist sitter jag där och orkar inte göra nånting, ännu mindre skriva något i min egen (meningslösa) blogg. Känner ni igen beteendet?

Dags för lite rensing inne på bloglovin, och begränsa mej själv till några få bloggfavoriter som jag mår bra och får energi av att läsa! Sen så sticker vi ju snart ut på långresa så då löser ju sej detta lilla i-landsproblem sej alldeles självt, prio kommer knappast ligga på bloggläsning när vi är i Singapore, Sverige eller New York - det vet jag redan nu!

Dom senaste dagarna har jag gått och planerat packningen i huvudet, nu återstår det "bara" att få till det i verkligheten också. Mest orolig är jag över all L:s mat. Samtidigt som jag är nöjd med att vi lyckats så bra med att trappa ner på amningen och nu helt slutat, så måste jag ju säga att det var enklare när man bara behövde ta med sej brösten och åka när man skulle nånstans haha. Men men vi ska nog klara det här också... Idag delade jag och L på en lammköttfärspaj och drack mangosmoothie ihop inne i stan, det gav mej hopp om att andra grejer förutom hans absoluta favoriter på burk kan funka det med :)

Nu är det dags för mej att hoppa i säng! Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar