onsdag 18 maj 2011

Shopping till liten och stor

Jag lägger ju sällan upp bilder på kläder (min garderob är tyvärr inte så spännande som jag önskar), men idag har jag lite nytt att visa! Var ner på stan och handlade lite smått och gott till resan, hittade några fina toppar och en sjal till mej inne på min favoritbutik - Witchery. Sen köpte jag även en ny plånbok som jag gått och suktat efter ett bra tag.. Och nu var det dessutom 30% på hela sortimentet!

Till L blev det en mix av vinter och sommar, hittade ett gäng t-shirtar och shorts på en outletbutik i stan som hade utförsäljning av JK Kids sommarkläder. Sen fick han en ny mössa från Baby City som matchar hans söta vinterboots perfekt! Gud det är så sjukt kul med babykläder, jag älskar att matcha och mixa. Det gäller att passa på medans jag kan och får, om några år kan det ju bli svårare...


Dagens fynd:


Mössa och boots till Lewis, påsen från Witchery är till mej...


Innehållandes ett linne i khaki, en enkel vit t-shirt, somrig sjal och ny plånbok!


Skärpet i babyblått hör till ett par små jeansshorts som jag hade hunnit slänga i tvätten vid fototillfället, och en mindre snygg men ack så välbehövlig solhatt åt L  för dagarna i Singapore men även för Sverige (hoppas såklart att den kommer till användning MYCKET! :)

2 kommentarer:

  1. Härlig färg det var på linnet du har köpt. Kram från Sandra

    SvaraRadera
  2. Ah, att shoppa söta små killkläder kan vara det roligaste som finns! ;)

    SvaraRadera