lördag 14 maj 2011

Stuck Inside!

Minns ni hur jag berättade att däcken på vår Mountain Buggy var helt nerslitna? I går gick det inte längre utan ett av däcken sprack... Beställde nya däck för säkert 3 veckor sen men dom dök inte upp förräns för några dagar sen, grejen är att dom skickades till Invercargill - 20 mil ifrån Queenstown. Och jag som hade hoppats på att stanna i Queenstown större delen av nästa vecka, men utan en ordentlig vagn vette sjutton hur det ska gå. Åh känner mej halv utan buggyn! Eller åtminstone väldigt "stuck inside". Till råga på allt är det soligt väder ute och C har stuckit iväg med en kompis för att köra MX. Och här sitter jag hemma själv med L som vanligt..

Det är inte utan att jag tycker lite synd om mej själv! Hmm ska försöka vända dagen till nåt positivt ändå. Kanske ta med mej L ner till parken i stan och gunga lite och dricka en kaffe. Inte direkt samma sak som att cykla downhill, gå en härlig långpromenad eller åka till gymmet som jag hade hoppats på denna lördag men åtminstone bättre än att sitta här i soffan.

1 kommentar: