torsdag 5 maj 2011

En liten paus..

.. från bloggen blev det visst i ett par dagar - har haft fullt upp och knappt en minut över känns det som. Men nu så, är nere på farmen igen och därmed har jag lite mer tid. Det finns inte så mycket annat spännande som distraherar här!

Börjar känna mej mer och mer hemma i Queenstown, tänk att det skulle ta så länge som 3-4 år innan den känslan infann sej. Mycket är tack vare min lille älskling, sen han kom till världen har jag hittat ett annat lugn i mej själv - känner mej tryggare och lyckligare än på väldigt länge, kanske tillochmed någonsin. Att jag även fått några nya nära vänner iochmed L gör inte saken sämre. På senaste tiden har det slagit mej flera gånger hur tacksam jag är för mitt liv, det är faktiskt himla bra! Och min underbara älskade lilla familj - den är jag allra gladast för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar