måndag 9 maj 2011

Bus!

Det busas en hel del här hemma om dagarna. Vi ligger på golvet och skojar så vi kiknar av skratt, jag och min lille älskling! Så kanske inte så konstigt att tröttheten slår till om kvällarna.. För oss båda that is! Jag blir liksom oförmögen att röra mej och fastän jag vet att det är massor jag borde göra är det som att jag fryser fast i soffan efter att L är badad och nattad. Nej ska göra ett sista ryck och hänga upp tvätten innan det är dags för mej med att krypa ner i sängen!

Imorgon bär det av ner till farmen för mej och L för att träffa världens finaste pappa.. han är saknad!


Busunge nr 1!
Och  jag har hunnit klippa mej och färga håret sen sist.. Blev i lite mörkaste/gråaste laget men jag hoppas på att det ska ljusna efter några tvättar med silvershampoo :)

1 kommentar:

  1. Så mysigt och man får stupa i soffan när man är mamma :)
    Jag tycker att du blev jättefin i håret.

    SvaraRadera