torsdag 17 februari 2011

Baby Swim

Tog några snabba foton igår innan det var dags att hoppa i plurret med våra små bubs. Den här veckan var det SÅ mycket varmare i vattnet då det varit fler soldagar, var som att stiga ner i ett badkar!

Har haft fullt upp hela dan idag och fått en massa viktiga grejer avklarade - skönt! Skulle koppla av med en film tänkte jag men som vanligt blir jag rastlös och börjar snegla på datorn o plötsligt har jag missat slutet.. Så typiskt mej! Tur att jag är själv hemma, C blir galen på mej när jag gör så ;) L sover sen flera timmar tillbaka så känner mej lite småstressad över att jag sitter här och slösar bort värdefulla sovtimmar - så det är "off to bed" NU.



Vår varma pool!
Utanför skymtar den härliga uteplatsen där man kan relaxa efteråt


Nyvaken älskling spanar in siminstruktören en bit bort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar