söndag 20 februari 2011

Hej från Soffan

Tänkte bara skicka ett hej från soffan där jag befinner mej just nu efter en hektisk dag där vi flugit runt överallt, nu senast på en wardrobe fitting inför onsdag då jag fått en liten roll i en reklamfilm. Jag ska spela en fransk tjej som trampar vindruvor, inte mer avancerat än så.

Inspelningen sker på en av vingårdarna utanför Queenstown så C ska ha hand om L och sen planerar vi att mötas upp då jag har en rast. Hoppas verkligen det kommer att funka, det blir nämligen min första dag iväg från L - och även om jag är lite ängslig så kunde det inte komma lägligare, behöver en liten brejk och bara få vara mitt vuxna själv en stund. Eller ja, en fransk version då.


1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt! Hoppas få se lite av den vid något tillfälle.Jag lovar att allt kommer gå bra och Lewis kan känna sig stolt med sin pappa medans mamma får göra lite nytta ;)
    Faster Kerstin

    SvaraRadera