torsdag 10 februari 2011

Sugar Hangover

Fick sova lite mer i natt men känns som jag har en sugar hangover från igårkväll.. Trötthet och amning i kombination med stress gör att mitt sockersug är större än nånsin, fast sen tror jag också att ju mer man äter desto mer vill man ha. Socker är som knark!

Idag gäller nya tag, jag måste börja äta mer mat tror jag och särskilt frukt och grönt. För även om jag inte går upp i vikt av sötsakerna jag stoppar i mej mår ju varken jag eller L bättre av dem. Nä idag blir det en tur till Supermarketen för att handla hem nyttiga godsaker! (Usch vad hurtigt det lät. Vem försöker jag lura egentligen haha)

Om en timme ungefär ska jag och L iväg på Mini Muscles - ett träningspass för hela familjen. Det är första gången för oss så ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar