måndag 21 februari 2011

Love


Min kärlek till den här lille varelsen är starkare än vad jag någonsin kunde föreställa mej att jag kunde känna inför någonting... Vill bara pussa, krama, gosa; ja nästan äta upp honom - så förbaskat söt och go är han!

Tog det här fotot idag när vi var ute o promenerade och stannade för en liten paus/lek/titta på träd-stund. Tror att det är dags att börja använda sittdelen till vagnen snart förresten, liggdelen börjar bli för kort.
Eller vår baby för lång rättare sagt! Man kan ju undra var det kommer sluta med en pappa som mäter 193 cm över havet och jag själv med mina 177 cm...

2 kommentarer:

  1. Hihi, jag brukar säga till Vendela att jag skulle kunna äta henne till frukost varje dag. :P
    Hur lång är han nù? V är lång, och overall och åkpåse i liggdelen är rätt trångt här, så bara det blir över nollan byter vi till sittdelen.

    SvaraRadera
  2. Jag vet vad du pratar om när du pratar om den där kärleken... Jag tänker 100x om dagen på hur mycket jag älskar min lilla A.
    Och Alvar växer också väääldigt fort, alla kläder blir korta direkt. Pappan hans är 194cm och jag är 172cm.
    Förstår att det känns läskigt med jordbävningen, så nära för er och att ni dessutom varit där nyligen!

    SvaraRadera