onsdag 16 februari 2011

Trotsat Tröttheten

Kan man väl säga att jag gjort idag. Tänkte först ställa in simningen idag då det kändes som allt bara gick fel imorse och jag var så sjukt trött, men jag kom iväg till sist ändå vilket jag är glad för. På eftermiddagen var det mammaträff i parken men jag var tvungen att gå tidigt då vi hade Plunket (BVC) redan klockan tre.

Tyckte nästan att det var skönt att ha en anledning att gå tidigt då jag inte orkade vara social idag, sen att alla mammor är ganska mycket äldre än mej är lite trist. Det känns som vi är på olika plan i livet och inte har så mycket gemensamt förutom våra bebisar... Men aja, jag ger det några gånger till - och som sagt, jag var inte direkt iform idag.


Jag och L igår på vägen hem från Tekapo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar