fredag 8 juli 2011

5.30 Starts

Är vad vi har här hemma just nu. Prick halv sex slår L upp ögonen, oavsett vilken tid han somnade! Lite vääl tidigt för min smak men samtidigt får man ju mer gjort när dagen börjar tidigt :)

Idag ska vi äntligen träffa E och lilla M, som vi saknat dem! Det blir lunch ute i Jacks Point, vårt favoritställe som har stora mjuka soffor, och gott om utrymme för våra små att röra sej på. M som bara är en vecka äldre tar sina första steg närsomhelst skulle jag gissa, medan L inte kryper ännu. Dock tar han sej fram på rumpan med hjälp av både ben och armar, ibland fortare än jag hinner med! Igår fick han tag på en bricka full med ljus och stenar vi har på soffbordet, den åkte i golv men som tur var skedde ingen skada. Blir ändå påmind om att det är hög tid att börja barnsäkra här hemma och köpa en grind till trappan!

Nu tycker mina hungriga killar att det är dags för frukost - better go :)

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar, så glad jag blev! Hoppas du fastnar på många fina bilder framöver i smickrande posér ;). Ha en fin helg!

    SvaraRadera