söndag 17 juli 2011

En sån där dag...

Det är helt underbart ute. Blå himmel, strålande sol och ja en sån där dag när man verkligen borde vara uppe och åka skidor. Något C gör tillsammans med sin kusin och hans flickvän. Själv är jag hemma med L som just nu ligger och sover.. Sådär kul. Känns lite som när jag var gravid och satt hemma själv medan C var ute och gjorde grejer. Tog med mej L in till stan efter att vi lämnat av C uppe på berget (himla dumt att jag erbjöd mej att köra honom, det var ju bara en ren pina att vända bilen och åka hem igen medan C vandrade iväg i solskenet med snowboarden under armen).

Hursomhelst, jag och L tog en promenad längs vattnet, stannade till i en lekpark och gungade lite innan vi avslutade med kaffe(jag) och en scone(Lewis) på Starbucks. Inte helt fel men det spritter fortfarande i benen på mej, jag vill uuuut nu. Känner för en riktig långpromenad, cykeltur eller nåt annat som tröttar ut mej ordentligt och rensar tankarna. Om inte annat får det bli ett pass på gymmet ikväll när C kommit hem igen.



På väg upp till Coronet Peak


Den obligatoriska "titta jag var där" bilden...



Min underbara lilla älskling med scone från Starbucks

1 kommentar:

  1. Så vackert det är, förstår att du bara vill ut. Vi har inte kommit dit att jag får sitta hemma och vänta, det är en del gånger det har varit jag som har fått tagit hand om Vilja när vi varit bland andra, men jag gruvar mig för vintern, om H kommer och säger att han ska i väg och åka skidor och jag får vara hemma :(

    SvaraRadera