fredag 29 juli 2011

Photo Shoot

Fick ett av de modelljobben jag var på casting för, och idag kl 1 ska jag fotas i träningskläder på Queenstown Lakes Gym - kul och lite nervöst! Det är ju en sak att stå framför kameran när det är ens älskling som håller i den, en lite annan grej när det är ett helt film crew på 10 pers eller mer...

Men det är ju åtminstone en miljö jag känner mej hemma i :) Fast just nu känner jag mej sådär snygg, finnar lite här och var, halvskitigt hår och trötta ögon, men inget som en dusch och lite smink (minimalt då man helst ska komma helt osminkad till photo shoots) kan ändra på!

Min lille plutt ligger och sussar i sin spjälsäng efter att ha väckt oss strax efter sex imorse, känner att jag egentligen borde göra samma sak.. Stänga ögonen bara några minuter..

2 kommentarer:

  1. Vad roligt. Grattis. Hoppas att det gick bra på fotograferingen :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ah, kul jobb! Grattis! Vore kul att kunna se bilder någon gång, länka gärna om de kommer att finnas på nätet!

    SvaraRadera