fredag 22 juli 2011

Chocolate High

Är vad jag har just nu, bakade nämligen just den här underbara skapelsen. Sååå himla god! Följ receptet men blanda gärna ner några rader med vit choklad (riven eller hackad) i fyllningen, och servera varm med naturell yoghurt och färska hallon. Mmmmm... mums!

Tänkte att det kan vara bra att ha nåt att bjuda på imorgon om vi skulle få besök - det råkar vara min födelsedag! Frågan är hur snyggt det är att duka fram en halvuppäten kaka haha. Oh well, bättre än ingenting!


Några pics från idag

My very serious darling

Ankor som vi matade med muffins från BP...

till L:s stora förtjusning! Han blir lika till sej varje gång
 vi åker o hälsar på ankorna och säger "kvack kvack". Haha så himla sött!

3 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha det helt underbart! Vill bara säga att jag tycker att din blogg är så mysig att titta på! Man blir glad liksom! Lycka till med livet där borta! :)

    Allt gott!
    /Caroline

    SvaraRadera
  2. Emma, Din son måste vara den absolut sötaste unge jag NÅGONSIN sett!

    SvaraRadera
  3. Men gud vad glad jag blir!! Vad gulliga ni är :)

    SvaraRadera